Kurkistus mun meikkipussiin, tadaa.

Huulipunat on huulilla aikalailla päivittäin ja vaihtelen pääasiassa yllä näkyvän luumun sekä kuvaamatta jääneen kirkkaamman punaisen välillä. Oon niin juuttunut punattuihin huuliin, että tuppaa olemaan alaston olo ilman.

Oon tainnut jo aikasemmin mainita, etten ikinä aio vaihtaa meikkivoidetta. No, samaa mieltä oon edelleen, oon löytänyt mulle "sen oikean".  Puteli kestää ihan älyttömän kauan, edellinen riitti mulla melkein vuodeksi. Leviää kuin unelma ja sitä rataa, kyllä te nyt tiedätte. Tax freestä tän löytää melkein parikymppiä normaalia hintaa halvemmalla.

Make Up Storen peitevoide on paras tähänastisista kokeiluista. Peittää mun ainaiset tummat silmänaluset paremmin kuin mikään muu. Noinkin pieni purkki kestää mulla hyvin ainakin vuodeksi päivittäisessä käytössä. Hah, enpä ookkaan vähään aikaan joutunut meikkipuolta täydentämään, kun turvatuotteet on näin riittoisia.

Kulmakynä ja ripsari, ne nyt vaan sattuivat olemaan nämä. Ripsareita oon löytänyt parempiakin, ja pitänee tässä lähipäivinä hankkia uusi testattavaksi. Ei valittamista, muttei sen suurempaa hehkutustakaan.. :)